Essentials of Strategic Management

Viết đánh giá
Tình trạng: Sẵn sàng
Miễn Phí

Charles W. L. Hill, Gareth R. Jones (2018)

DOWNLOAD

PREFACE

In framing and writing Essentials of Strategic Management, our goal is to inform and familiarize students with what strategic management means to today’s global world. Often people are unaware of how the strategy-making process affects them. We are all used to going to work and going into companies such as restaurants, stores, and banks, and buying the goods and services we need to satisfy our many needs. However, the actual strategic management activities and processes that are re- quired to make these goods and services available to us commonly go unappreciated. Similarly, we might know that companies exist to make a “profi t,” but what is profi t, how is it created, and what is profi t used for? Moreover, what are the actual strategic management activities involved in the creation of goods and services, and why is it that some companies seem to be more effective and more “profi table” than others? Essentials of Strategic Management, Third Edition, has been structured and written to address these issues. The goal of this revision is to explain in a clear, comprehensive, but concise way why strategic management is important to people, the companies they work for, and the society in which they live. Our objective in writing this book has been to provide the overall “big picture” of what strategic management is, what strategic managers do, and how the strategy-making process affects company performance. The book provides a focused, integrated approach that gives students a solid understanding of the nature, functions, and main building blocks of strategic management.

 

CONTENTS

PART ONE INTRODUCTION TO STRATEGIC MANAGEMENT
1 The Strategy- Making Process ...................................................................................1
2 Stakeholders, The Mission, Governance, and Business Ethics.................................27
PART TWO THE NATURE OF COMPETITIVE ADVANTAGE.
3Externa Analysis The Identification of Opportunitieand Threats......................................................................................................................... 55
4 Building Competitive Advantage ...............................................................................83
PART THREE BUILDING AND SUSTAINING LONG-RUN

COMPETITIVE ADVANTAGE

5 Business- Level Strategy and Competitive Positioning ...........................................117
6 Strategy in the Global Environment........................................................................ 145
7 Corporate- Level Strategy and Long- Run Profi tability......................................... .172
PART FOUR STRATEGY IMPLEMENTATION
8 Strategic Change: Implementing Strategies to Build
and Develop a Company........................................................................................... 200
9 Implementing Strategy Through Organizational Design..........................................226

DOWNLOAD

Bước 1: Truy cập website và lựa chọn dịch vụ và hàng hóa cần mua

Bước 2: Click vào dịch vụ và hàng hóa muốn mua, màn hình hiển thị ra pop up với các lựa chọn sau:

  • Nếu bạn muốn tiếp tục mua hàng: Bấm vào phần tiếp tục mua hàng để lựa chọn thêm sản phẩm vào giỏ hàng
  • Nếu bạn muốn xem giỏ hàng để cập nhật sản phẩm: Bấm vào xem giỏ hàng
  • Nếu bạn muốn đặt hàng và thanh toán cho sản phẩm này vui lòng bấm vào: Đặt hàng và thanh toán

Bước 3: Lựa chọn thông tin tài khoản thanh toán

  • Nếu bạn đã có tài khoản vui lòng nhập thông tin tên đăng nhập là email và mật khẩu vào mục đã có tài khoản trên hệ thống
  • Nếu bạn chưa có tài khoản và muốn đăng ký tài khoản vui lòng điền các thông tin cá nhân để tiếp tục đăng ký tài khoản. Khi có tài khoản bạn sẽ dễ dàng theo dõi được đơn hàng của mình
  • Nếu bạn muốn mua hàng mà không cần tài khoản vui lòng nhấp chuột vào mục đặt hàng không cần tài khoản

Bước 4: Điền các thông tin của bạn để nhận đơn hàng, lựa chọn hình thức thanh toán và vận chuyển cho đơn hàng của mình

Bước 5: Xem lại thông tin đặt hàng, điền chú thích và gửi đơn hàng

Sau khi nhận được đơn hàng bạn gửi chúng tôi sẽ liên hệ bằng cách gọi điện lại để xác nhận lại đơn hàng và địa chỉ của bạn.

Trân trọng cảm ơn.

0
popup

Số lượng:

Tổng tiền:

Xin chào
close nav